Thursday 9 August 2012

ALHAMDULILLAH ...

Hari ini 20 Ramadan 1433 bersamaan 9 Ogos 2012.
Alhamdulillah, syukur :)
Allah s.w.t masih memberi peluang kepada saya untuk bernafas supaya memperbaiki diri ini dan meminjamkan umur kepada saya untuk terus meningkatkan lagi amal soleh :)




Jutaan terima kasih kepada suma orang yang telah memberi ucapan selamat untuk hari kelahiran saya pada tahun ini di semua laman sesawang yang saya ada mahupun menerusi SMS :) 
Sayang semuanyaaa :D


 
 

Thanks for all warm wishes and prayers :')


Terima kasih jugak kepada semua yang telah memberi kad ucapan dan hadiah untuk hari jadi tahun nih :) Tiada apa yang mampu saya balas jasa dan pengorbanan masa, tenaga, dan wang ringgit anda suma. Hanya ucapan terima kasih dan kiriman doa semoga hidup kalian sentiasa dirahmati dan diredhai Allah s.w.t. Amin :)




oh ya. itu Johny (letak nama orang putih sebab bulu dia kaler putih :p)
Johny suka nak interpremmm haaa =,,=


Saya berharap semoga kebahagian yang saya miliki hari ini akan kekal sampai bila-bila. Semoga saya mendapat keputusan peperiksaan yang membanggakan apabila sambung belajar di Johor nanti untuk buat mama, abah, bang chaq, kak laili dan angah gembira  :)




Semoga saya semakin memperbanyakkan amal ibadat dan tidak lalai pada perintah Allah s.w.t. walau di mana jua saya berada :) 

Berharap dapat menjadi anak yang soleh seterusnya berjaya di dunia dan di akhirat :) 
InsyaAllah :)



err.. abaikan dia -,- dia memang selalu macam tuh -,-





Terima kasih :)



4 comments:

  1. Allah.. Rasa macam, cepatnya masa. Dulu masa mula-mula kenal duk belemoih lagi. Dulu masa first date, pelan-pelan awak jalan datang dekat saya dengan muka inesen tak hingat. Tapi lepastu siapa yang selalu sangat nak jumpa ? Hihi. Sekarang dah nak pergi universiti. Sekarang dah plan macam-macam, dah lalui macam-macam, dah step closer :')


    Ehem bro, gambaq 'bukih' tu tahun lepaih punya xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. step closer :"> lagi 15 hari dia pulak.. hee :D
      hexagonal bokeh. ehem ;D

      Delete
  2. Ehem ehem boleh ggu hmpa dua dak? haha happy 8 months ajimmm! hahaha. sorry atas salah silap nahhh. selamat beramal :)) semakin meningkat tua, semakin dekat kematian. dalam keseronokkan ni kena beringat2 sama okeh

    **terharu wish aku pon ada sobbsss :'))

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku lagi terharu haa. hang sorang jaa wish kat mesej fb. hang kata tak special la post kat wall :)) takut aku tak perasan wish dia la tuh :) aku baca suma laa. thanks shahirah :)

      Delete