Sunday 8 May 2011

SAYANG AWAK ...


xmau tulih lebih2.. tgok tajuk pon bleh paham kot noh.. saya sayang awak sangat2 tau.. nak tuju satu lagu kat ehem ehem tersayang.. :">

Wahai wanita
Wanita yang berada di seluruh dunia
Tak kira bangsa, umur atau rupa
Oh asalkan kau wanita
Kau buat ku gila
Bila kau menggoda
Bila kau mengada-ngada
Oh lirikan mata senyuman manisnya
Oh kau buat aku tergoda
Wanita seluruh dunia ku ingin kau tahu
Yang aku cinta kamu semua wahai permaisuriku
Dan walaupun ku tak mampu membahagikan diriku
Kepada wanita seluruh dunia
Lagu ini lagu cinta untuk kamu semua
Untuk kamu semua
Wahai wanita
Adakah kau mengerti apa yang aku kata
Kamu semua adalah inspirasiku bila ku berkarya
Ku tuliskan lagu hanyalah untukmu
Untuk buat hari kau ceria
Dan aku tak kisah mana kau berada
Ku ingin kau dengar ku berkata





"Who ran to help me when I fell, And would some pretty story tell, Or kiss the place to make it well? MY MOTHER."Ann Taylor
“A MOTHER's love is patient and forgiving when all others are forsaking, it never fails or falters, even though the heart is breaking” - Helen Rice
"I remember my MOTHER's prayers and they have always followed me.  They have clung to me all my life."  - Abraham Lincoln




SELAMAT HARI IBU


Abu Hurairah r.a berkata:
Seorang lelaki datang menemui Rasulullah s.a.w dan bertanya:

“Siapakah manusia yang paling berhak untuk aku layan dengan sebaik-baiknya?”
Baginda menjawab: “Ibu kamu.”

Dia bertanya lagi: “Kemudian siapa?”
Baginda menjawab: “Ibu kamu.”

Dia bertanya lagi: “Kemudian siapa?”
Baginda menjawab: “Ibu kamu.”

Dia bertanya lagi: “Kemudian siapa?”
Baginda menjawab: “Ayah kamu.”



terima kasih :)

5 comments:

  1. auwww :')
    kalau mak adzeem baca mesti dia seronok :)

    ReplyDelete
  2. aicececeh anak yg sweeeet !

    .kami pun wanita jugak. untuk kami jugak la kan lagu tu :P
    .okay lagu blog hampa bertukar setiap kali hampa tulis entry -.-
    .terima kasih sebab wish selamat hari ibu kat kami dekat twitter semalam. terharu T_T

    ReplyDelete
  3. nadia : ahha.. harap2 dia x baca.. segan :)

    laila : tudiaaa x sweet pon nahh.. :P
    haha.. selamat hari ibu, kak baby.. =)

    ReplyDelete
  4. laki mmang sgan glar nak wish :D
    trmsok aku
    ang wish x weh ?
    ka wish kat blog ja :D

    ReplyDelete
  5. haha.. hg paham aku nohh :P

    aku wish guna mesej ja.. :P
    pastu mak aku kata terima kasih.. aku pura2 buat xtau.. HAHA :P

    ReplyDelete